
Nowa sukienka dla SS. Trzeba doładować sobie SS ,aby ją dostać.
P.S. Jest nowa lalka ,ale nie chcę mi się załadować więc nie mogę o niej zrobić notatki =(
Blog klubowy klubu : Polskie-girlsss


Najładniejszą scenerie zrobiła Wirginka =) Gratulacje. Jej sceneria ma tytuł "Zwariowany dzień dziecka.Na konkurs." i jak sam tytuł mówi jest o zwariowanym dniu dziecka. Było naprawdę parę świetnych scenerii ,ale zdecydowałam ,że ta jest najładniejsza i najbardziej oryginalna =)mam nadzieje ,że się podoba=)
Polka Tina1stm projektuje fryzury! W magazynie Tina1stm publikuje screen fryzury którą zaprojektowała ,a w komentarzach czeka na odp. czy się nam podoba czy nie =)Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to fryzura trafi do "umaluj medoll". Pierwsza jej fryzura jest rostrzepana (przypomina moja wczorajszą tyle ,że tu jest bardzo jesny blond). Ja chciałabym ,żeby tą fryzurę admin zatwierdził:) Oczywiście bym ja napewno założyła =)










Wygrał wiersz igas14 ,a oto on:
Siedzi w kącie Stardollmanka* cała zapłakana
Siedzi tam już dosyć długo - od samego rana
" - Nikt mnie nigdy nie polubi, może znajdę fajny klubik?"
Szuka, szuka - nie znajduje
Wtem wiadomość otrzymuje:
'Zaproszenie do klubiku - głosowanie w konkursiku'
Zapisuje się szybciutko Stardollmanka nasza,
a na forum już ją wita ciekawych tematów masa
Więc udziela się ładnie
W każdym temacie dokładnie
Niczego nie przegapiając
W dyskusje się wdawając
Szybko łapie wspólny język z uczestniczkami
Z niektórymi nawet zostają przyjaciółkami
Jaki nam to morał z tej historii życie przedstawia?
Że klub polskie-girlsss od samotności wybawia!
Gratulacje=)

Stylizacja Warszawy11:







A Co to?
Przypominam ,że dziewczyny miały ubrać się w 'firmowe' rzeczy

Oto sklepy (desing) dla nas . TYLKO jedna rzecz w nich NIE jest dla ss , no i oczywiśćie to Print Your Tee ale kto będzie płacił ok 50 zł (w przeliczeniu) za jakąś koszulkę ze stardoll'a tym bardziej że nie jest taka ładna ! My nie super star mamy do dyspozycji scenerię no hej bez przesady musimy płacić za zrobienie własnego projektu ?! A przeciez super star kosztuje i to ile ?! Za 12 miesięcy 119 złoty ?! Przeciez to tylko gra a nie prawdziwe zycie :/

Pewnie już wszyscy wiedzą o tej darmówce^^
3 i ostatnia część z serii "cukierkowo".





