
3 i ostatnia część z serii "cukierkowo".Stylizacja Igas14:
Sssłodziutko! Pięknie wszystko pasuje do siebie! Co ja będę się rozpisywała :P - super!
Stylizacja Vampire_night:
Także słodziutko! Już sama nie wiem co pisać :/ -wszystko pięknie!
Następna stylizacja ma być stylowa- najlepiej ciuchy z najlepszych sklepów - DKNY, LE,...
Zachęcam do zgłaszania się do konkursu który prowadzi sweetkate15 =)
ach... i znowu będzie trzeba zakupy zrobić... ;P szkoda tylko, że z LE już nic nie ma xP
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
igas